Καλή Σαρακοστη!!Το web radio ειναι παλι κοντα σας!!http://enoriakosteki.listen2myshow.com/!

Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

"Eίδα το φωτάκι και έτρεξα κοντά του"



Κάπου σε ένα χωριό της Μαγνησίας η γερόντισσα Θ. μαζί με άλλες 2 αδελφές βρέθηκαν στο parking ενός πολυκαταστήματος για να προμηθευτούν κάποια αναγκαία πράγματα για το μοναστήρι τους.
Από μακρυά διέκριναν μια παρέα νέων αγοριών που στην εικόνα των μοναζουσών παραξενεύτηκαν και ψέλλισαν "καλογριές".
Η γερόντισσα θέλοντας να πλησιάσει τα νεαρά παιδιά πηγαίνει κοντά τους και τους λέει:

- Ήρθα για να δείτε από κοντά πως είναι μια καλόγρια!!

Τα νέα παιδιά γέλασαν και ένιωσαν οικεία με τη γερόντισσα και μίλησαν για λίγο.

Στο τέλος τους λέει η ηγουμένη:

"Βλέπετε αυτό το φωτάκι επάνω στο βουνό; Εκεί είναι το μοναστήρι μας και εκεί θα μας βρείτε όταν θα θελήσετε να μοιραστείτε μαζί μας, μια χαρά, μια δυσκολία σας, ένα προβληματισμό σας, οτιδήποτε. Να ξέρετε πως η δική μας κύρια ενασχόληση είναι να προσευχόμαστε για όλους εσάς που ζείτε στο κόσμο"!!

Μετά από αρκετό καιρό αφού είχαν τελειώσει οι αδελφές το Απόδειπνο και ήταν έτοιμες να αποσυρθούν στα κελιά τους βλέπουν τα φώτα ενός αυτοκινήτου στη πύλη του μοναστηριού.

Ήταν Της Παναγίας και για αυτό η γερόντισσα απόρησε ποιος θα ανέβαινε τέτοια ώρα και τέτοια μέρα στο απομακρυσμένο μοναστηράκι τους.

Πηγαίνοντας στη πύλη βλέπει έναν νεαρό να βγαίνει από το αυτοκίνητο μαζί με τον σκύλο του:

"Με θυμάστε γερόντισσα;" της λέει...
"Όχι δεν σας θυμάμαι¨"....,απαντάει εκείνη "τι θα θέλατε;"¨

"Πρίν από αρκετό καιρό¨" συνεχίζει εκείνος "σας είχαμε συναντήσει στο parking του τάδε πολυκαταστήματος μαζί με τους φίλους μου,θυμάστε;¨και μας είχατε πει αν ποτέ χρειαστούμε κάτι να έρθουμε να σας βρούμε,θυμάστε γερόντισσα;"
"Ναι παιδί μου θυμάμαι. Τι σε έφερε εδώ τέτοια μέρα" απόρησε εκείνη.
"Γερόντισσα από τοτε που θυμάμαι τον εαυτό μου από μικρό παιδί οι γονείς μου κάθε μέρα τσακώνονται.Ακόμα και σήμερα που γιορτάζουν και οι δυο....Ε,πήρα και εγω την απόφαση να παρω κρυφά το αυτοκίνητο του πατέρα μου και το σκύλο μου και να πάω να πέσω στο γκρεμό.....Και καθώς ανέβαινα το βουνό, είδα το φωτάκι που μας είχατε δείξει τότε και έτρεξα κοντά του!!Σας θυμήθηκα!!!Και είπα να έρθω να σας συναντήσω,να δω τι θα μου πειτε.....!!!"
"Πέρασε μέσα παιδί μου" του είπε η γερόντισσα!!

Και ο νέος πλέον συνέχισε τη ζωή του έχοντας δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια, είναι κοντά στο Θεό χάρις στο ¨"φωτάκι"¨εκείνο που φώτισε το σκοτάδι της ψυχής του εκείνη τη νύχτα!!

Δόξα Τω Θεώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.