Καλή Σαρακοστη!!Το web radio ειναι παλι κοντα σας!!http://enoriakosteki.listen2myshow.com/!

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015



ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ Ο ΘΕΟΣ , ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ , ΟΤΙ ΕΠΙ ΣΟΙ ΠΕΠΟΙΘΕΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΩΝ ΣΟΥ ΕΛΠΙΩ , ΕΩΣ ΟΥ ΠΑΡΕΛΘΗ Η ΑΝΟΜΙΑ .... ΚΕΚΡΑΞΩΜΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟΝ , ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣΑΝΤΑ ΜΕ ... ΕΞΑΠΕΣΤΕΙΛΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΣΕ ΜΕ , ΕΔΩΚΕΝ ΕΙΣ ΟΝΕΙΔΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝΤΑΣ ΜΕ , ΕΞΑΠΕΣΤΕΙΛΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΑΥΤΟΥ .... ΚΑΙ ΕΡΡΥΣΑΤΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΣΚΥΜΝΩΝ, ΕΚΟΙΜΗΘΗΝ ΤΕΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ , ΥΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΟΙ ΟΔΟΝΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΒΕΛΗ , ΚΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΩΝ ΜΑΧΑΙΡΑ ΟΞΕΙΑ.... ΥΨΩΘΗΤΙ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ , Ο ΘΕΟΣ , ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗΝ Η ΔΟΞΑ ΣΟΥ..... ΠΑΓΙΔΑ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΤΟΙΣ ΠΟΣΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΚΑΜΨΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ , ΩΡΥΞΑΝ ΠΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΟΥ ΒΟΘΡΟΝ ΚΑΙ ΕΝΕΠΕΣΟΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ..... ΕΤΟΙΜΗ Η ΚΑΡΔΙΑΝ ΜΟΥ , Ο ΘΕΟΣ , ΕΤΟΙΜΗ Η ΚΑΡΔΙΑΝ ΜΟΥ , ΑΣΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΑΛΛΩ ΕΝ ΤΗ ΔΟΞΗ ΜΟΥ.... ΕΞΕΓΕΡΘΗΤΙ , Η ΔΟΞΑ ΜΟΥ , ΕΞΕΓΕΡΘΗΤΙ , ΨΑΛΤΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΚΙΘΑΡΑ , ΕΞΕΓΕΡΘΗΣΩΜΑΙ ΟΡΘΡΟΥ ..... ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΜΑΙ ΣΟΙ ΕΝ ΛΑΟΙΣ , ΚΥΡΙΕ , ΨΑΛΛΩ ΣΟΙ ΕΝ ΕΘΝΕΣΙΝ ..... ΟΤΙ ΕΜΕΓΑΛΥΝΘΗ ΕΩΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΩΝ ΝΕΦΕΛΩΝ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ..... ΥΨΩΘΗΤΙ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ , Ο ΘΕΟΣ , ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΗΝ Η ΔΟΞΑ ΣΟΥ .
 { ΨΑΛΜΟΣ ΝΣΤ " 56ος}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.